Обрати школу:

Підліткова група "Камо грядеши". Зустріч 2

 

Як побачити Бога?  Який Він?  В чому Він проявляється?  Як розпізнати Його?

 

Дискусійний кіно-клуб

Фільм: "Балада про солдата"

 

Головне питання для обговорення: Війна з християнської точки зору

Питання для бліц-турніру:

  1. Як звали солдата?
  2. Скільки було солдату років?
  3. Чи був він героєм?
  4. Який подвиг здійснив?
  5. Як Олексій розповів генералу про свій подвиг? 
  6. Яким був генерал? Чому відпустив Олексія з фронту у відпустку?
  7. Яку нагороду Олексію готував генерал, а яку попросив Олексій?
  8. Для чого йому потрібна була відпустка? Чому хотів їхати додому?
  9. Хто був першим попутником Олексія?
  10. Чому безногий не хотів їхати додому?
  11. Що переконало безногого повертатися додому?
  12. Чи зустріла дружина безногого?
  13. Що для солдата на фронті найважливіше?
  14. Хто у фільмі корупціонер?
  15. Кого називали «звіром» і за що?
  16. Який подарунок Олексій віз мамі?
  17. Який подарунок з фронту передав боєць своїй дружині?
  18. Чи міг Олексій не передавати мило (з огляду на обмаль часу для власної відпустки)?
  19. Як дружина відреагувала на посилку від чоловіка?
  20. Чому Олексій забрав у жінки мило?
  21. Кому відніс Олексій мило?
  22. Як старий сприйняв подарунок з фронту?
  23. Що Олексій розповів старому про сина? Чи це була правда?
  24. Що старий наказав передати синові на фронт? Чи це була правда?
  25. Як Олексій вів себе під час пожежі в ешелоні?
  26. Чи мав право водій возити Олексія по селу?
  27. Кого Олексій любив?
 
Дискусійні питання:
  1. Для Шури зустріч із Олексієм - щастя чи горе та біль на все життя?
  2. Що ви знаєте про своїх прадідусів і прабабусь, чи брали вони участь у Другій Світовій війні?
  3. Що більше потрібно для перемоги над ворогом: ненависть чи любов?
  4. Російський солдат історично зараз – визволитель чи загарбник?
  5. Як могла статися така переміна, з якої причини?
  6. Що важливіше для держави: історичний образ (душа держави) чи розширення територіальних володінь (державне тіло)?
  7. Як не допустити нашого перетворення у майбутньому із визволителів на загарбників?
  8. Що може убезпечити нашу країну і наш народ від такої зміни?

 

Обговорення фільму в мережі "Всі разом"

 

 

Версія для друку

© 2011-2024 Дитяча недільна школа "Чадо"
Розробка © 2011-2024 Юрій Зінькевич
Дизайн © 2011 Анна Рибак