"Виховання з усіх святих справ - справа найсвятіша!"

(св. Феофан Затворник)[--]

Дорогі батьки! 


Влаштуйте перегляд чудових дитячих кінокартин
для своєї дитини самі!

 

Цей захід не тільки розважальний, а один з найбільш дієвих з виховної точки зору.

Дитині не можна весь час читати лекції про те, як треба правильно жити. Краще їй це показати. І тоді, дивлячись на життєву ситуацію і переживаючи разом з героями всі перипетії, дитина непомітно для себе формує свій характер, свій погляд на життя і поступово стає особистістю. Саме таким чином дитина зможе приміряти вивчені на уроках християнські принципи до реальності, щоб у майбутньому застосовувати їх уже в своєму особистому дорослому житті. Адже, хороші фільми, як і хороші книги, - це, по суті, притчі, які через житейські історії піднімають і загострюють вічні питання.

Сьогодні, на жаль, телевізійні канали зі списків своїх глядачів дітей викреслили. Для них майже не демонструються ні дитячі фільми, ні мультфільми. А ті, які показують, сумнівної виховної якості.

В той же час, існує багатюща колекція справді прекрасних і корисних дитячих фільмів, але цей скарб запечатаний і дітям в більшості не відомий.

 

Ми пропонуємо для ваших дітей кращі дитячі кінострічки морального змісту. Цей захід не менш важливий, ніж урок "Закону Божого", не пошкодуйте на це свого часу! Зважте, що сьогодні ваша дитина не має іншої можливості дивитися такі хороші і добрі фільми, до того ж разом із батьками (що теж дуже важливо). Не позбавляйте її, по-перше, хорошого життєвого уроку, а по-друге, можливості співіснувати і розвиватися зі своїми одногрупниками в одному ритмі.

Після перегляду кінострічки пропонуємо дітям коротке обговорення важливих моментів.

Відповіді на питання діти можуть надсилати через форум.
Всі відповіді дітей будуть оцінюватись балами і зараховуватись до загальної
турнірної таблиці.

 

"Синій птах":

  1. Для чого Тільтіль і Мітіль потрібен був Синій птах?
  2. Що могли бачити діти за допомогою алмазу, який їм подарувала чарівниця Світло?
  3. Чому Кішка постійно заважала дітям у пошуках птаха?
  4. Дідусь та бабуся Тільтіть і Мітіль, які тепер жили у країні Спогадів, тільки те й робили там, що постійно спали. Коли вони могли прокидатися і бачити своїх онуків?
  5. Які негаразди чекали на дітей за дверима підземелля у Королівстві Ночі? І чому дітки їх зовсім не злякалися?
  6. Чому наші герої не залишились в країні Розваг?
  7. Чому дерева були вороже налаштовані проти дітей?
  8. Яких людей сьогодні дуже не вистачає на землі, на думку Володаря Часу, якого зустріли діти в Царстві Майбутнього?
  9. Що ставалось із синіми птахами, яких піймали Тільтіль і Мітіль? Чому?
  10. Чи вдалось дітям знайти того Синього птаха, який мав врятувати хвору дівчинку?
  11. Ваші особисті враження від фільму?

Відіслати відповіді через форум

 

"Доживемо до понеділка":

  1. На яку тему більшість учнів написали твір? Чому саме на цю? Адже вчителька запропонувала учням на вибір 3 різні теми.
  2. В чому учні вбачали щастя?
  3. Чому, на Вашу думку, Гена Шестопалов спалив твори класу про щастя?
  4. Хто з двох учнів Вам сподобався більше, Костя Батющев чи Гена Шестопалов? Чому?
  5. Що хотів сказати Гена Шестопалов своїм віршем?

Это не вранье, не небылица:
Видели другие, видел я,
Как в ручную глупую синицу
Превратить пытались журавля…

Чтоб ему не видеть синей дали
И не отрываться от земли,
Грубо журавля окольцевали
И в журнал отметку занесли!

Спрятали в шкафу, связали крылья
Белой птице счастья моего,
Чтоб она дышала теплой пылью
И не замышляла ничего…

Но недаром птица в небе крепла!
Дураки остались в дураках…
Сломанная клетка — горстка пепла,
А журавлик — снова в облаках!

     6. А на Вашу думку, що таке щастя?
     7. Ваші особисті враження від фільму?

Відіслати відповіді через форум

 

"Попелюшка":

  1. Хто така Попелюшка? Як їй жилося?
  2. Хто був хрещеною Попелюшки?
  3. Від чого Добра Фея молоділа, а від чого старіла?
  4. Чи змінила розкішна сукня характер Попелюшки?
  5. Яким був Хлопчик, помічник Доброї Феї?
  6. Що на думку Хлопчика допомагає нам робити справжні чудеса?
  7. За що Хлопчик подарував Попелюшці кришталеві туфельки?
  8. Що зробила Попелюшка в першу чергу, познайомившись із казковим Королем?
  9. Чому придворний Чарівник затикав вуха воском?
  10. Чому, коли опівночі зникли всі чари, кришталеві туфельки не зникли?
  11. Чому Попелюшка не залишилася з Принцем у палаці після бою годинника? Чого вона боялася?
  12. Чому Попелюшка одягнула кришталеву туфельку своїй сестрі?
  13. Попелюшка, плачучи, співала, що своєю добротою вона себе згубила? Чи це так?
  14. Як відреагували казкові Принц і Король на те, що Попелюшка виявилася простою дівчиною?
  15. Що пообіцяв Принц зробити, щоб Попелюшка його неодмінно полюбила?
  16. Чи можуть впливові зв`язки зробити ніжку - маленькою, душу - великою, а серце - справедливим?
  17. Яким трьом почуттям на думку казкового Короля ніколи-ніколи не настане кінець?

Відіслати відповіді через форум

 

"Коли я стану велетнем":

  1. Хто такий Сірано де Бержерак?
  2. Чому Петро Копійкин був хуліганом?
  3. Чому Ласточкін не посмів його зачепити? Чому натомість побив друга Копійкина?
  4. Чи вдало Копійкин зірвав урок англійської? Він залишився задоволеним із цього?
  5. У зв`зку із чим Копійкин склав вірші:

Когда полет парящей в небе птицы
одною нашей волей будет прерван,
мы в тот же миг о том не пожалеем,
и лишь потом, как наждаком, по нерву
раскаянье должно явиться...

     6. Як вирішив Копійкин проблему із Кристаловим на консервному заводі?
     7. Чому діти покликали свою вчительку Джульєту Ашотовну на день народження?
     8. Коли Копійкин гудів у машині на весь двір, це була хуліганська витівка?
     9. Чи потрібні комусь вірші?
     10. Чи вдалось Копійкину вирости і стати велетнем?
     11. Ваші особисті враження від фільму?

 

Відіслати відповіді через форум

 

"Муму":

  1. Як ви думаєте, чому бариня була така злюща?
  2. Хто вам сподобався в цій історії? Хто був дуже добрий?
  3. Як Герасим називав свого маленького друга?
  4. Як Герасим ставився до Муму?
  5. Яку мову треба знати, щоб вміти розуміти тварин?
  6. Чи заважало спілкуванню Герасима і Муму те, що Герасим був глухонімий?
  7. Чи можна задля власного спокою чи задоволення загубити живу душу?
  8. Як ви думаєте, хто вбив Муму? Герасим?..
  9. Чи є у вас вдома маленький друг? Хто? Розкажіть про нього.

Відіслати відповіді через форум

 

 

"Білий Бім Чорне Вухо":

  1. Чому Іван Іванович обрав серед породистих саме білого цуценя?
  2. Чому Івану Івановичу було соромно за водія, який узяв з нього хабара за дозвіл провезти собаку в салоні автобусу?
  3. Свідоцтво про породистість собаці видають по розумові, чи по окрасу?
  4. Чому Бім не дав лапу тітці-сусідці? Як пес розумів, хто є хорошим, а хто поганим? Адже людської мови він не знав...
  5. Чому Бім по-різному ставився до людей?
  6. Чи може людина, яка погано ставиться до тварин, бути хорошою?
  7. Що таке байдужість?
  8. Проти яких осколків у серці людей хірурги безсилі?
  9. Від чого Бім помер?
  10. Чому люди, які хотіли врятувати Біма, ставали друзями? Що їх здружило?
  11. Ваші особисті враження від фільму?

      Відіслати відповіді через форум

 

 

"Садко":

  1. Що шукав Садко у далеких краях?
  2. Кому він хотів принести щастя? Собі?
  3. Чи є щастя в тому, щоб розбити ворога?
  4. Чи є щастя в тому, щоб про все забути, ні про що не хвилюватися, бути до всього байдужим, заснути?
  5. Чому саме Садко вирішив стати жертвою морю і піти на дно?
  6. Чи є за морями щастя?
  7. До якого висновку дійшов врешті-решт Садко? В чому щастя?

Відіслати відповіді через форум

 

 

"Капітан Немо":

  1. За мотивами романів якого письменника знято фільм? Ви їх читали?
  2. Чи існували в ті часи, коли було написано романи, підводні човни?
  3. Як називався підводний човен, який сприймали за морське чудовисько? Чому він так називався?
  4. Чому капітан Немо висилав професорові Аронаксу на сушу дивовижних морських мешканців?
  5. Чому капітан Немо так любив море?
  6. Що означає ім`я капітана - Немо? Ким він був насправді?
  7. Якою була основна мета капітана Немо? Кому він допомагав?
  8. Чи несли британці, як стверджував професор Аронакс, цивілізацію слаборозвиненим народам (в даному контексті індійцям), колонізувавши їх?
  9. Як вдалось британцям поневолити цілу країну?
  10. Капітан Немо був, можливо, найбагатшою людиною в світі. Чи збирався він стати володарем світу? На що капітан Немо витрачав незчисленні багатства, які дарувало йому море?
  11. Як ставились один до одного професор Аронакс та капітан Немо?
  12. Чому, помстившись за свою дружину і за свій народ, капітан Немо не відчував радості?
  13. Із бою капітан Немо вийшов переможцем, чому ж він почувався таким нещасним?
  14. Чому Нед Ленд, опинившись уже на березі, почував себе бідним, а професор - казково багатим?
  15. Опишіть капітана Немо, професора Аронакса і гарпунера Неда Ленда. Хто з них вам більше сподобався і чому?
  16. Ваші особисті враження від фільму?

      Відіслати відповіді через форум

 

Аліса в Країні Чудес. Аліса у Задзеркаллі:

Для молодших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1982 р.

Жанр: за мотивами казки Льюіса Керролла.

Сюжет:  геніальний математик Льюіс Керролл в середині дев'ятнадцятого століття створив свою дивовижну фантазію - Країну Чудес з дівчинкою Алісою, яка заплутала між його блукаючих вогнів . Написав рукописну книгу, намалював до неї 37 картинок і подарував на Різдво десятирічній дівчинці Алісі, прототипу головної героїні. А як інакше, адже казки для того і створюються, щоб їх дарувати...

Аудіоказка "Аліса в Країні Чудес"
із піснями на вірші Володимира Висоцького.

 

 

Балада про доблесного лицаря Айвенго:

Для старших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1982 р. 

Жанр:  екранізація знаменитого роману Вальтера Скотта, історико - пригодницька сага про благородного лицаря, який виявляється залученим в люту боротьбу за англійський трон між принцом Джоном і його братом королем Річардом.

Сюжет:   балада про доблесного лицаря Айвенго - це одна з найбільших пригодницьких історій всіх часів. Лицар Айвенго повертається з хрестового походу і намагається відновити свою честь, права на свою спадщину і добитися руки своєї коханої. У фільмі звучать пісні на вірші Володимира Висоцького.

 

 

 

Казка про загублений час:

Для молодших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1964 р. 

Жанр:  екранізація однойменної казки Шварца.

Сюжет:  казка про те, як злі чарівники стали викрадати час у хлопців, які його втрачають даремно, і перетворили їх на дідусів і бабусь, а самі стали виглядати як діти, що допомагало їм творити злі справи. Погано довелося б зачарованим хлопцям, якщо б не дізналися вони секрет чарівників і не повернули б собі викрадений час.

 

 

 

Учитель співу:

Для старших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1972 р. 

Жанр:  шкільна тематика.

Сюжет:  весела і разом з тим сумна історія, в якій кілька сюжетних ліній: ситуація в родині вчителя музики Соломатіна, взаємини хлопчиків з хору, яким він керує, та історія пса Тінга, подарованого хлопцями улюбленому вчителеві.

 

 

 

Варвара-краса, довга коса:

Для молодших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1969 р. 

Жанр:  казка.

Сюжет:  жив та був цар Веремій. Відправився він у похід, щоб скласти опис свого царства. Нахилився він якось до колодязя напитися, але тут його і схопив підводний цар Чудо-Юдо. Та зажадав викуп за звільнення - такий, про який Веремій не відав і не уявляв, що воно є в його царстві. Цар погодився, ще не знаючи, що в його відсутність цариця народила йому сина. Фільм розповідає про те, як незважаючи на всілякі підступи та інтриги, Андрій, рибацький син, і Варвара зустрілися й полюбили один одного, як царю Веремію довелося червоніти за свого ледачого й пришелепкуватого спадкоємця, і як зрештою все закінчилося добре.

 

 

Пригоди Тома Сойєра та Гекльберри Фінна:

Для старших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1981 р. 

Жанр: серіал (3 серії), пригодницький фільм, екранізація одного з найбільш знаменитих романів американського письменника Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра».

Сюжет:   без книги про пригоди Тома і його друзів Гекльберри Фіна і Беккі Течер не можна уявити дитинство дитини! Маленькі, але відважні герої розшукують скарб, стають «піратами», вступають в небезпечну сутичку з індіанцем Джо. Але, найголовніше в цій історії - те, що вони вчаться бути вірними друзями і добрими людьми.

 

 

Мар`я-майстриня:

Для молодших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1959 р. 

Жанр:  казка.

Сюжет:  закінчилася у солдата служба, поспішає солдат додому. Але по дорозі в рідні місця йому довелося зробити ще одну добру справу: допомогти хлопчику Иванчику визволити з полону матінку свою - Мар`ю-майстриню. Вже як не старався могутній і хитрий цар Водокрут з усією своєю придворною нечистю, так і не зміг побороти солдатську кмітливість і добре серце.

 

 

Телеграма:

Для старших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1971 р. 

Жанр: сімейний фільм, драма.

Сюжет:   шестикласник Костя стягнув книгу з бібліотеки і хотів подарувати її своїй однокласниці Тоші на день народження, а з книги випала стара телеграма. Костя не помітив, звідки вона випала, і вирішив, що її упустив листоноша, який пройшов тільки-но повз нього. У телеграмі, адресованій якійсь Каті Іноземцевій, було сказано, що її довоєнний шкільний друг, з яким вони не бачилися з початку війни, буде в Москві проїздом сьогодні ввечері. Костя і Тоша, вирішивши, що не можна допустити, щоб люди, що не бачили 30 років, не зустрілися нарешті. Пошуки приводять хлопців до різних людей, від яких вони дізнаються про хвилюючі героїчні сторінки життя розшукуваної ними дівчини.

 

 

Білий пудель:

Для молодших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1955 р. 

Жанр:  кіноповість.

Сюжет:  художній фільм за однойменною повістю О. Купріна.
Крим. Берег моря. Старий шарманщик, юний акробат Сергійко та їх відданий друг пудель Арто заробляють гроші своїми невигадливими виступами перед дачниками. На одній з багатих дач їм пропонують продати пуделя. Шарманщик відмовляє, він не може розлучитися зі своїм другом. Тоді собаку викрадають. Звернутися до влади за допомогою старий не може - у нього немає паспорта. І все-таки Сергійкові вдається звільнити улюбленого пса, і, побоюючись переслідувань, комедіанти знову вирушають в дорогу.

 

 

4:0 на користь Тетянки:

Для старших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1982 р. 

Жанр: комедія, пригоди.

Сюжет:  П'ятий " вирішив взяти шефство над своєю новою класною дамою - зовсім ще юної Тетянки, поставивши під сумнів її особисті та професійні якості.

 

 

 

Нові пригоди Кота у чоботях:

Для молодших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1958 р. 

Жанр:  фільм за мотивами казки Шарля Перро.

Сюжет:  разом з традиційними казковими персонажами в картині діють і звичайні школярі, які беруть участь у шкільному спектаклі за казкою "Кіт у чоботях". Дівчинці Любі наснився сон: вона, дочка шахового короля, стає жертвою підступної змови і викрадена чаклункою. На її пошуки відправляються син мірошника Ваня і його друг - чарівний кіт. Багато труднощів довелося їм випробувати, поки вони не досягли замку чаклунки і не врятували принцесу.

 

 

Другий раз у Криму:

Для старших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1984 р. 

Жанр: драма.

Сюжет:   Герой фільму - кадровий військовий, ветеран війни, який пройшов шлях від Халхін-Гола до Берліна. Сильний та надійний чоловік, який втратив на війні сина, він одного разу приїжджає до Криму - в ті ж місця, де колись, у молодості, був щасливим. Там він зустріла хлопчика, того ж віку, що і був колись його син, і допоміг йому повірити в себе і стати мужнім.

 

 

Кам'яна квітка:

Для молодших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1946 р. 

Жанр:  фільм за мотивами уральської оповіді Павла Бажова " Малахітова скринька ".

Сюжет:  Старий дід Слишко розповідає дітям оповідь про майстра Данилу. Ще хлопчиком , навчаючись у старого майстра Прокопьича, Данила опанував таємницями обробки каменю, навчився створювати з малахіту чудові мистецькі вироби. Шкатулка і чаша, зроблені ним за замовленням пана, викликали загальне захоплення. Радіє роботі майстра і наречена Данила, скромна дівчина Катруся. Тільки сам Данило не задоволений своєю роботою. Він прагне досконалості у мистецтві різьблення по каменю.
За покликом Господині Мідної гори, прекрасної володарки уральських підземних багатств, Данила спускається в її царство. Але ні її холодна краса, ні сліпучий блиск дорогоцінного каміння, ні художня досконалість чарівної кам'яної квітки не можуть змусити Данилу забути про земниї людей. Його наречена Катруся відправляється на пошуки коханого. Н
е підкоривши серця Данила, підземна цариця відпускає бранця. Вона дозволяє Данилові понести наверх пізнану їм у підземному царстві таємницю каменю.

 

Велика космічна мандрівка:

Для старших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1974 р. 

Жанр: Дитячий фільм за п'єсою Сергія Михалкова «Перша трійка, або Рік 2001».

Сюжет:   майже фантастична історія про трьох підлітків, які вибороли право на участь у першому дитячому космічному польоті. Багато цікавих і небезпечних пригод сталося з ними, але допомогли їх подолати відмінна фізична підготовка, знання, сміливість і справжня дружба.

 

 

Ох, вже ця Настя!

Для молодших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1971 р. 

Жанр:  комедія.

Сюжет:  Десятирічну Настю, фантазерку та вигадницю, багато хто вважає брехункою. Але одного разу в школі відбуваються неординарні події - і Настя розкриває себе зовсім з іншого боку.

 

 

Місто майстрів:

Для старших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1965 р. 

Жанр: казка за мотивами п`єси Тамари Габбе..

Сюжет:   вільне середньовічне місто з величним замком, мальовничою ринковою площею і затишними будинками підкорюють війська злісного лицаря де Молікорна. Мерзенний тиран розсилає всюди шпигунів, вербує донощиків і збирається одружуватися на першій красуні - Вероніці. Але волелюбний горбань Караколь, якому напророкували позбавлення від горба і весілля з Веронікою, збирає принижених жителів на бій проти завойовників.

 

Дванадцять місяців:

Для молодших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1972 р. 

Жанр:  фільм-казка за однойменною п'єсою С. Я. Маршака.

Сюжет:  Сніговою холодною зимою, під вечір, напередодні Нового року, коли люди сидять в будинках, прислухаючись до тріску полін у печі, зла мачуха відправила свою пасербицю в ліс за пролісками...

 

 

Ніч перед Різдвом:

Для старших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1951 р. 

Жанр: мультфільм за п`єсою Миколи Гоголя "Вечора на хуторі поблизу Диканьки".

Сюжет:   сталася ця історія в ніч перед Різдвом. Хлопець Вакула закохався в красуню, яка забажала собі черевички, як у самої цариці. Заручившись підтримкою чорта, Вакула добрався до Петербурга, потрапивши на прийом у палац. Діставши заповітний подарунок, він повернувся до коханої, яка в той час вже зрозуміла, що...

 

 

Раз, два, горе - не біда:

Для молодших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1988 р. 

Жанр:  фільм-казка.

Сюжет:  місце дії - тридев'яте царство. Дійові особи - цар Іван, Іван-солдат, Змій Горинич, дочка царя Марія-Луїза. І хто тільки до неї не сватався! .. Навіть сам заморський король Жан-Жак закидав вудку. Та ось невдача: посварився цар Іван з Жан-Жаком і почалася у них справжня війна ...

 

 

Робінзон Крузо:

Для старших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1972 р. 

Жанр: екранізація всім відомого роману Даніеля Дефо «Робізон Крузо».

Сюжет:  у фільмі розповідається життя героя на безлюдному острові. Як він навчився виживати і влаштовувати свій побут далеко від цивілізації. Як рахувавв дні перебування на острові цілих 28 років, описуючи їх у своєму календарі. Як знайшов друга і протистояв ворогам. Про вічні цінності, які близькі кожному поколінню...

 

 

Чесне чарівне:

Для молодших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1975 р. 

Жанр:  фільм-казка.

Сюжет:  Добрий дитячий фільм-казка про дівчинку, яка живе разом зі своїми батьками-геологами в польовому таборі. Батьки йдуть на роботу розвідати верхню течію річки. Дівчинка залишається одна наглядати за табором. Марина, лінива і неохайна дівчинка, все робить абияк. Вона любить примовляти: "Зійде й так!". Їй нудно, але вона любить фантазувати. І раптом ці фантазії стають реальністю. Одного разу сказавши улюблену фразу, Марина побачила, як її старий плащ перетворився на злу чарівницю Зійдейтак.

 

 

Це ми не проходили:

Для старших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1975 р. 

Жанр: лірична комедія.

Сюжет:  студенти, що щойно закінчили педагогічний вуз, відправляються на практику. Їм належить вперше без допомоги і підтримки своїх викладачів застосувати свої знання і усвідомити, наскільки реальне життя відрізняється від того, що описане в підручниках. Молоді педагоги навчатимуть справжніх школярів, що часто не вписуються в загальні рамки студентських дисциплін. Така школа життя дозволить їм перевірити свої здібності та силу бажання стати справжнім педагогом для дітей. Чи зможуть вони стати не просто прикладом, але спрямовуючою силою для юного покоління? Або ж здадуться при перших же труднощах, відповівши всім «це ми не проходили»?

 

 

Царевич Проша:

Для молодших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1976 р. 

Жанр:  музична казка-комедія за мотивами російського фольклору.

Сюжет:  Проша, єдиний син царя Єрмолая, був вигнаний з царства тільки за те, що не розповів батюшці дивовижний сон. Але зустрівши в лісі веселого шахрая Лутоню, він з його допомогою здійснив ряд подвигів, а головне - викрав улюблену принцесу із замку підступного герцога Дердідаса.

 
 
 

Король-олень:

Для старших дітей.

Країна: СРСР.  Рік: 1969 р. 

Жанр: розумна поетично-музична лірична казка.

Сюжет:  Король Серендіппа Дерамо хоче одружитися, але не знає, як відрізнити щиру любов від придворних лестощів. Щоб допомогти йому, чарівник привіз до двору чудесного "бовдура", який безпомилково відрізняє брехню від правди, але ... Але далі почалася чудова казкова плутанина: на місці бовдура виявився Перший міністр Тарталья, на місці королеви - не дочка підступного міністра, а дівчина, в яку був закоханий він сам, Анджела, так що лиходієві - Тартал`ї довелося викрутитися й самому зайняти місце короля, а заразом і його тіло, витіснивши довірливого Дерамо в тіло оленя, приреченого стати жертвою мисливців ...

 


Постійна адреса сторінки: http://chado-bozhe.com.ua/article/hrystyyanskyj-kinozal
© 2011-2024 Дитяча недільна школа "Чадо"
© 2011-2024 Розробка: Юрій Зінькевич